17 marca, 2013

Symbole narodowe Japonii.

Witam!

Dzisiejsza notka krótka, ponieważ nie mam pojęcia co piszę.
Może z tego wyjść chaotyczne coś, bo serio nie mam pojęcia gdzie moje palce klikają i w ogóle. xD

A Więc jak wygląda flaga chyba każdy wie.
Białe tło i czerwona kropka, nic trudnego do zapamiętania :D

Godłem kraju jest Chryzantema!
Nie wiem czy tylko ja tak miałam, ale zawsze myślałam, że jet to wiśnia, a tu proszę! Chryzantema!
Wygląda to o tak:

No i pozostał nam jeszcze jeden symbol-
Hymn.

Kimi ga yo wa 
Chiyo ni 
Yachiyo ni 
Sazare ishi no 
Iwao to narite 
Koke no musu made 



No tak więc tyle na dziś, mam nadzieję, że się podobało.
Zapraszam do komentowania, ponieważ takie kilka słów wzbudza chęć do dalszego pisania tego bloga.
W końcu on powstał dla was, a się w ogóle prawie nie udzielacie...
Mam nadzieję, że to tylko przejściowe i znów będziecie ładnie komentować, tak jak to było na początku..
Miłej Niedzieli życzę! :D

5 komentarzy:

  1. Kwiat wiśni jest nieoficjalnym symbolem Japonii rozdział krutki a jak go czytałam wydawało mi się, że tak jakoś w nerwach go pisałaś choć nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiat wiśni jest nieoficjalnym symbolem Japonii rozdział krutki a jak go czytałam wydawało mi się, że tak jakoś w nerwach go pisałaś choć nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Flaga japoni. To czerwona kropka :D No nw jak to ocenić ... Jakos zbytnio nie przepadam za.. CZERWONA kropką ale za japonią tak ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej chryzantemie nie wiedziałam, za to o "kropce" chyba już musiałam :D Do hymnu mogłaś dodać jeszcze hymn (tj. muzyczkę), ale ogólem spoko pomysł, choć mało napisałaś ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wiedziałam, że to chryzantema :D Tyle, że fajnie było to sobie przypomnieć bo szczerze zapomniałam w ogóle jak wygląda to godło... Chociaż dla mnie symbolem Japonii zawsze będą kwiaty wiśni :P

    OdpowiedzUsuń