12 marca, 2013

***CZAS NA REKLAMĘ***

Jeżeli ktoś ogląda Fairy Tail, lub po prostu chcę przeczytać ff.
Założyłam nowego bloga, gdzie piszę nowego fanfica.
Wiem, że tak dziwnie, ponieważ jednego nie skończyłam, a wzięłam się za drugi. 
Jednak na starego nie mam kompletnie pomysłu, a jakieś 30 minut temu wpadł mi do głowy pomysł na, moim zdaniem, ciekawą fabułę nowego ff. Więc jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam, link podany wyżej.
Nowa notka już w niedziele, możecie pisać w komentarzu o czym byście chcieli niedzielną notkę ;D
***KONIEC REKLAM***
Pozdrawiam, Kotoko Azuhara

1 komentarz:

  1. FT to moje ulubione anime i manga. Tez mam bloga ale o nalu bardziej wiec jak lubisz to wpadnij na:
    Wgfairytail.blogspot.com
    Na twojego tez wpadne i zycze powodzenia w jego pisaniu!!

    OdpowiedzUsuń