22 marca, 2013

Otaku akcja!

Ej ludzie! Jest pomysł! Chcę zrobić notkę na blogu z Otaku wierszykami. Więc do niedzieli, nie tej co teraz będzie tylko tej po świętach, no bo w święta raczej notki też nie dodam.
Więc macie 2 tygodnie i 3 dni na napisanie otaku wierszyków.
Główny Cel- Pokazać, że Otaku mimo hejterów, dalej robią co chcą i to kochają. Takie wierszyki mogą dać motywację tym, co dopiero dołączyli do grona, że mimo tego iż będą hejtowani za swoją odmienność to Otaku są z nimi i tak dalej.
Tu dam wam przykład, który napisałam ja...
"Trudny jest żywot Mangowca,
Każdy się śmieje, że owca,
że żaden z niego rozmówca,
Lecz Otaku się nie dają,
Zawsze razem się trzymają,
Wszystkie hejty w dupie mają,
i wciąż robią co kochają!"
Wierszyki mogą być krótkie, średnie, długie. Jakie Tylko chcecie!
Pomóżcie mi oraz świeżym otaku.
Propozycję wierszyków wysyłajcie na e-mail
  punkt.otaku@gmail.com
UWAGA!  Wierszyki będą opublikowane wraz z podpisem, więc proszę się podpisać! Mam nadzieję, że przyłączycie się do akcji i będę dumna z polskich Otaku, jest nas mało,a le damy radę!
Mam nadzieję, że mogę na was liczyć.
Dziękuje za uwagę i Weny wszystkim z was życzę!


PLUS!
Fajnie by było, jeżeli zrobicie reklamę akcji na swoich blogach, serio, było by megaa!
Z góry dziękuje wam wszystkim za pomoc!

1 komentarz:

  1. Nie chce mi się wchodzić na pocztę, która i tak nie działa na tablecie:
    My otaku już tak mamy
    Że wzajemnie się wspieramy
    Zawsze sobie pomagamy
    Żadnym hejtą się nie damy
    Pod sztandarem m&a
    Mamy swój wspaniały świat
    Tworysz go i ty i ja
    No i dobrze z tym nam tak
    Bo anime naszym bogiem
    Manga naszym nałogiem
    Cospley dla nas jest zabawą
    A japoński jest podstawą
    Możesz lubisz yuri, ecchi
    Yaoi i do dalej leci
    Shojo, Shounen jest wspaniałe
    Wszystkie te anime całe
    Fantasy, gore i horrory
    Przyprawiają o ból głowy
    Seinen bardzo kolorowy
    O pomyłce nie ma mowy
    Bo nie ważne co kochamy
    My jesteśmy otakami
    I nie damy się zhejtować
    Bo się nie ma czym przejmować
    Pasji swej nje porzucimy
    Chodźbyście się nie wiem jak trudzili

    OdpowiedzUsuń