24 marca, 2013

Notka informacyjna o "Otaku Akcji"

Przedwczoraj na bloga trafiła notka o Otaku Akcji.
Dziś chcę wam przybliżyć cel tej akcji.

No więc głównie chodzi o to, że wielu Otaku jest hejtowanych.
No ile z was uslyszało, że jest dziecinnym, bo ogląda bajki?
Ile z was usłyszało, że jest dziwnym, bo interesuje się jakimiś chińczykami?
Tego można by wymienić wieeele, wiele więcej, ale po co?
Nie chcę was dołować, bo nie o to mi chodzi, wręcz przeciwnie.
Musimy pokazać, że Otaku się nawzajem wspierają i sobie pomagają.
Moim zdaniem takie wierszyki pomagają.
Jeżeli został on napisany przez Ciebie, to ludzie uwierzą, że wcale nie są sami...
Uwierzą, że jest taki ktoś jak on/ona i nie tylko ten ktoś ma problemy ze względu na to co lubi i czym się interesuje.
Okrutna prawda jest taka, że wiele gimbusów i ludzi nietolerancyjnych strasznie po nas jeździ.
NIE DAJMY SIĘ IDIOTOM!!!

Jednak, no kto chciałby sam borykać się z problemami?
Okrutna prawda vol II jest taka, że większość świeżych Otaku właśnie przez takie nietolerancyjne cioty rezygnuje z mangi, anime i swoich zainteresowań.
SMUTNE, PRAWDA?

Tak więc, przyłączcie się do akcji, pomóżcie ją zareklamować.
Ja sama wkładam w to wiele serca, ponieważ mi zależy, mam nadzieję, że wam też...
Mogę na was liczyć?
P.S. Przepraszam za wulgaryzmy, ale chciałam to napisać prostym językiem, aby jak najłatwiej było to wszystkim zrozumieć.
Sprostowanie co do słowa "Gimbus".
Ja sama jestem Gimbusem, jednak chodzi mi o ludzi, którzy są idiotami, którzy nie mają właśnego życia więć mszczą się za to na innych.
Dziękuje za wysłuchanie i liczę na waszą pomoc! :)

4 komentarze:

  1. Zalezy tez od tego przez kogo sa hejtowani otaku. Jak przez kogos doroslego to chyba nie ma sie czym przejmowac a jak przez mlodych ludzi to wpierdol im. Ja, ci mowie ze jak ktos ogladal jedno anime czy dwa to niee jest otaku. Otaku kojarzy tytuly mang i anime przynajmniej badz oglada duzo z nich. Ja tak uwazam. No wiec ja mialam szczescie bo nie spotkalam sie z takim hejtem i sama przekonuje przyjaciolke do mojego ulubionego anime obejrzalysmy juz razem dwa odcinki ft c: i wiesz co o.o jej sie podoba xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem Otaku od czerwca... Mnie osobiście nie hejtowano, ale znam przypadki gdzie serio są problemy przez to nawet i psychiczne. Każdy kiedyś zaczynał.
      Ty też kiedyś obejrzałaś pierwsze anime i tak dalej. Oni po pierwszym rezygnują, bo właśnie są hejtowani.. To jest smutne i dlatego chcę pokazać, że nie są sami, każdy kiedyś zaczynał i tak dalej. Chyba nie zrozumiałaś puenty akcji, ale to nic. Mam nadzieję, że Ci trochę rozjaśniłam :D

      Usuń
    2. Zrozumiałam c: Ale to zależy też przez kogo i w jaki mjest ten ktoś wieku , mi też jest smutno że inni tak szybko rezygnują.
      Ostatnio na youtube zaczęłam oglądaćwideo chyba TheSennina96 czy jakoś tak... była na nim jego hsitoria z anime zaczynał od naruto. W poszukiwaniu nowych odcinków anime znalazł japońską wersję i obejrzał jeden odcinek i powiedział, że myślał wtedy że to nie jest prawdziwe naruto i że to jest podróba naruto jakaś chińska. alez czasem wsyzstko się wyjaśniło, i tak zaczął aniem i mange. Jego ulubione to Clannad i Fullematl przekonał mnei do tego w jego Top 6 anime. Przekonałaś kilka osób do oglądania anime? Ja tak c: Jak niektórzy nie chcą to nie można na siłe, bo w końcu jeszcze bardziej będą to hejtować i tak się zradzają ci hejterzy. Przez takie rzeczy c; pomogę ci i porozsyłam to na różnych stronach jak będzie czat c: Pozdrawiam i...
      c:
      Nominuję cię do The Versatile Blogger Award! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu w zakładce pod tą nazwą c:

      Usuń
  2. Nominuję cię do The Versatile Blogger Award więcej o tym u mnie http://nalu-utraconeuczucia.blogspot.com/p/the-versatile-blogger-award.html ^^

    OdpowiedzUsuń