07 kwietnia, 2013

FAIL

BARDZO, ALE TO BARDZO SIĘ NA WAS OTAKU ZAWIODŁAM!!!
Kurczę, żeby notka była to fajnie.
Jak nie ma kilka tygodni to płaczecie!
A jak chcę od was trochę pomocy, zresztą nie tylko ja, ale też i inni Otaku, to nie!
NO BO PO CO?!
Wiecie co? Ja teraz też powiem "po co?"
Po co mam prowadzić tego bloga, który jest DLA WAS, POŚWIĘCAĆ SWÓJ CZAS, skoro wy okazujecie zero jakiejkolwiek inicjatywy.
Blog powstał po to, żeby ogólnie otaku mogli go tworzyć przy mojej pomocy, a nie po to, żebym ja się trudziła i wszystko robiła sama.
Dostałam tylko 1 wierszyk, który tu opublikuje.
(Bo przecież napisanie 4 wersów jest trudne, a patrzcie jak się dziewczyna napracowała. Na waszym miejscu byłoby mi baaardzo głupio)

My otaku już tak mamy
Że wzajemnie się wspieramy
Zawsze sobie pomagamy
Żadnym hejtą się nie damy
Pod sztandarem m&a
Mamy swój wspaniały świat
Tworzysz go i ty i ja
No i dobrze z tym nam tak
Bo anime naszym bogiem
Manga naszym nałogiem
Cosplay dla nas jest zabawą
A japoński jest podstawą
Możesz lubisz yuri, ecchi
Yaoi i do dalej leci
Shojo, Shounen jest wspaniałe
Wszystkie te anime całe
Fantasy, gore i horrory
Przyprawiają o ból głowy
Seinen bardzo kolorowy
O pomyłce nie ma mowy
Bo nie ważne co kochamy
My jesteśmy otakami
I nie damy się zhejtować
Bo się nie ma czym przejmować 
Pasji swej nie porzucimy 
Chodź byście się nie wiem jak trudzili ~ Autor Myksa.

Bardzo Ci dziękuje Myksa, za to, że się udzieliłaś.

Zawieszam całą moją działalność na Blogspocie, ponieważ nie chcę marnować czasu na coś, co i tak nie ma przyszłości.
Dziękuje, że ze mną "byliście", ale to już koniec.

3 komentarze:

  1. O.o bez przesady O.o po prostu powiem tak każdy troszyczy sie o siebie ;__; znaczy ja tak sądze ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otaku to jedna zgrana rodzina powinna być, a wyszło, że nikt o innych nie dba. Moim zdaniem to smutne przynależeć do jakieś subkultury i dbać tylko o siebie. Szkoda mi tylko, że się starałam i prosiłam, a wy no wystawiliście mnie do wiatru, no szkoda. Każdy troszczy się o siebie? Ciekawa jestem ile razy prosiłaś kogoś o radę, czy chciałaś się komuś wygadać? Oni Ci pomogli, więc nie troszczyli się tyko o siebie, ale też o Ciebie. Proszę Cię, zastanów się zanim coś napiszesz.

      Usuń
    2. Nie uważasz, że trochę przesadzasz? Mówisz, że wystawiliśmy cię do wiatru... Nie każdy musi mieć talent do pisania wierszy, wiesz? Cóż, akcja się nie udała. Z tego powodu zawieszasz bloga? Trudno.

      Usuń