28 lutego, 2013

Przeprosiny.

Na asku dostałam pytanie czy o was pamiętam.

Stwierdziłam, że odpowiem tutaj.
Oczywiście, że pamiętam głupki wy moje!

A ostatniej notki nie dodałam ponieważ nie miałam czasu nawet w sumie wejść na bloggera, a przez telefon notek dodawać nie mogę :<

W każdym bądź razie o was pamiętam i nie pozbędziecie się mnie tak łatwo, ponieważ kocham prowadzić tego bloga! :D
Zapraszam was do zadawania mi pytań na asku,  ostatnią z moim aksiem się nie roztaję,więc powinnam odpowiadać bardzo szybko.
W niedziele dodam post, który was powinien zadowolić :D

Pozdrawiam, Kotoko Azuhara.

2 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć że o nas pamiętasz :3 Teraz do niedzieli będę się głowić o czym napiszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo to czekam na notkę z niecierpliwością :* I ciesze się, że o nas nie zapomniałaś :)))

    OdpowiedzUsuń