14 grudnia, 2012

Skromne początki.

Na początek, chciałabym zrobić taką jakby notkę informacyjną.

Blog został stworzy, dla was, Otaku
Stwierdziłam, że chciałabym założyć bloga, gdzie każdy Otaku będzie mógł znaleźć coś dla siebie.
Tego bloga jednym zdaniem tworzymy wszyscy!
Nie tylko ja, ponieważ to wasze pomysły się liczą. W końcu założyłam bloga, którego chcę abyście wy czytali.!
 Zapoznajcie się z zakładkami.
1.Artykuły-tak nazwałam stronę główną, na której będą pojawiały się notki.
2.Wasze Prace- można tam znaleźć prace czytelników, postaram się tam wrzucić kilka moich skromnych rysunków na początek.
3.Godne Polecenia.-To wy tworzycie listę blogów, anime, mang godnych polecenia!
4.Informacje- tam możecie znaleźć sposób na kontakt ze mną, oraz informacje o założeniu bloga.
5. Chatbox- Chat w komentarzach.
6.Regulamin-Z którym mam nadzieję wszyscy się zapoznacie.

Więcej informacji w zakładkach, przeglądajcie bloga, piszcie w komentarzu, czy pomysł na bloga w ogóle się wam podoba itd.
Pierwszy "Artykuł" już w sobotę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz